piwo | |
Rodzaj |
piwo smakowe, cydr |
---|---|
Data i miejsce powstania |
1996 (w Polsce 2000) |
Dystrybutor | |
Odmiany | |
Apple, Cranberry, Red, Sun | |
Uwagi | |
| |
Strona internetowa |
| |||||
| |||||
|
Redd’s – marka piwa smakowego produkowana przez Kompanię Piwowarską. Dostępne w butelkach 0,5 l i 0,3 l oraz w puszkach 0,5 l i 0,33 l.
W marcu 2008 posiadała 58% udziału w rynku w segmencie piw smakowych[1], co stawiało go na pierwszym miejscu i osiągnęło 1,4% całego udziału rynku piwnego w Polsce[2].
Piwo to jest dostępne w pięciu odmianach smakowych:
Piwo owocowe Redd’s wywodzi się z Południowej Afryki, gdzie od 1996 roku produkowane jest przez przedsiębiorstwo South African Breweries[3]. Na rynku polskim pojawiło się w 2000 roku[4]. W październiku 2004 po raz pierwszy na rynku pojawił się Redd’s Red o smaku malinowym. Powstanie nowego smaku piwa było poprzedzone badaniami rynku konsumentów i ich upodobań łączenia piwa z sokiem. Reklama – Redd’s „Po japońsku” – towarzysząca promocji nowej marki otrzymała nagrodę Grand Prix oraz Złotego Orła w kategorii „Napoje”[5] W tym samym roku, według Instytutu Badań Opinii i Rynku PENTOR w Poznaniu, Redd’s znajdował się na pierwszym miejscu najczęściej sprzedawanych piw smakowych[6].
W styczniu 2008 trzy rodzaje piwa otrzymały nowy wizerunek i etykiety stworzone w ramach konkursu, w którym uczestniczyli konsumenci[7].
Wizerunek piwa Redd’s dla kobiet został zaprojektowany przez Anię Dąbrowską, Marię Peszek i Agatę Nowicką[8]. Mała puszka o pojemności 330 ml jest pierwszą puszką typu „sleek can” (z ang. sleek, elegancki) na polskim rynku piwa[9].
Uczę się języka hebrajskiego. Tutaj go sobie utrwalam.
Zawartość tej strony pochodzi stąd.